dr. Filus Andor, a KTE ügyvezetője: – A kapcsolat már korábban megvolt a HS Sporttal, ezalatt egy korrekt, megbízható, minőségre igényes partnert ismerhettünk meg. Nem titok, hogy egy hosszabb folyamat végén erősítettük meg ezt a kapcsolatot, hiszen már korábban is vizsgáltuk annak lehetőségeit, hogy milyen irányba tudunk egy újabb lépést megtenni ezen a területen. Úgy gondolom, hogy a legjobb döntést hoztuk meg, ennek hála játékosaink és szurkolóink egy olyan tradicionális sportszergyártó minőségi mezein és felszerelésein viselhetik a KTE címert, mely méltó módon öregbítheti 113 éves klubunk hírnevét. Bízunk benne, hogy egy hosszú, sikeres és szép eredményekben gazdag együttműködés kezdete lesz ez, melynek köszönhetően a Kappa jelet viselve is további örömöt tudunk szerezni drukkereinknek az NB I-ben.
Holbusz Ákos, a HS Sport Life Kft. tulajdonos-ügyvezetője: – Egyik zászlóshajó márkánk, a Select révén immáron három éve állunk partneri kapcsolatban a Kecskeméti TE-vel, és a kölcsönös elégedettségnek köszönhetően sikerült most még magasabb szintre emelni az együttműködést. Ennek megfelelő keretet biztosít, hogy rendkívül hasonló cégfilozófiák találkoztak egymással, hiszen mindkét fél 100 százalékban magyar tulajdonú, és a hosszútávú, stabil, kiszámítható működésen alapul és ebben hisz. A szponzori megállapodás létrejöttével a célunk a HS Sport mint brand építése a magyarországi sportszer kereskedelem piacán, illetve az általunk forgalmazott márkák széles körben való megismertetése, elsősorban a labdarúgás területén. Ezenkívül szeretnénk hozzájárulni a KTE merchandise bevételeinek növeléséhez a HS Sport értékesítési csatornáinak bevonása által. Úgy gondolom, hogy a Kecskeméti TE üde színfoltot jelent hazánkban, a klub működése és eredményessége követendő példaként szolgál. Szinte csak magyarokból álló játékoskerettel és szakmai stábbal nap mint nap keményen dolgoznak a céljaikért, mindenkor a realitások talaján maradva, mellőzve a hangzatos ígéreteket. Tisztában vannak a lehetőségeikkel, és ezeket nyíltan vállalják is. Nem akarnak többnek látszani, mint amekkorák valójában. Ezek a tulajdonságok manapság is komoly erőt képviselnek, kivívva az egész ország szimpátiáját.
A Kappa termékeit mától a webshopon keresztül – amely ITT érhető el - már elő is tudják rendelni a kecskeméti drukkerek.
A HS Sport Life Kft. 2022-ben kezdte meg a működését, és nyerte el a Select Sport márka kizárólagos forgalmazását Magyarországon, továbbá vált a német Erima és a japán Mizuno hazai disztribútorává. 2023-ban tovább bővült a céghez tartozó brandek köre az olasz Kappa, valamint a Gymstick és a Pure2Improve termékeinek kereskedelmi jogaival. Ezen top márkák és azok csúcsminőségű termékei által a HS Sport teljes mértékben ki tudja elégíteni a piac igényeit, legyen szó profi egyesületekről, kisebb csapatokról, baráti társaságokról vagy egyéni vásárlókról.
A HS Sport legfőbb erősségei közül kiemelendő, hogy hatalmas raktárkészletének köszönhetően az egyik leggyorsabban szállító vállalat a sportpiacon, valamint több mint tízéves sportszerkereskedelmi piacon szerzett tapasztalattal rendelkező szakemberei garantálják a minőségi kiszolgálást és profi partnerkapcsolatot. Ezért is választja a HS Sportot számos nagy magyar sportszervezet, többek közt a Budapest Honvéd FC, a Magyar Kézilabda Szövetség, a Győri Audi ETO KC, az FTC női és férfi kézilabda szakosztálya és immáron a Kecskeméti TE is. De az egyesületi partnerek köre mellett a sportszer nagykereskedelemi hálózat is folyamatosan bővül. A HS Sport beszállítói szerződésben áll a Decathlonnal és a Hervis-szel, továbbá a több mint hatvan céget lefedő viszonteladói hálózatára is büszke lehet.
A Kappa innovatív, kiváló minőségű, sport által ihletett termékeket tervez azok számára, akik szeretik megmutatni a sporthoz való kulturális közelségüket a sporttevékenységükben és a mindennapi életükben egyaránt. Mindezt az olasz stílus és technológia feladása nélkül.
A Vitalese család 1916-ban alapított textilipari vállalatánál a német „Kontrollen” szó rövidítéséből, a minőségellenőrzésre való különös figyelem jeleként használt K betű (görög abc-ben Kappa) a márka szimbólumává vált, akárcsak az úgynevezett Omini logó, amelynek alapja egy 1969-es fotózás során készült kép egy egymásnak háttal ülő fiú és egy lány sziluettjéről.
1979-ben a Kappa a Juventus FC szponzorává vált, a logója pedig felkerült a csapat mezére, amire korábban még nem volt példa az olasz sport történetében. A márka világszinten az 1984-es Los Angeles-i olimpiai játékokon vált ismertté, amikor is az ikonikus Kappa 222 BANDA megjelent az amerikai atlétikai csapat mezén, és olyan sportolók nyertek benne aranyat, mint Carl Lewis és Edwin Moses. Az olasz labdarúgó-válogatott számára a 2000-es Európa-bajnokságra készített testre feszülő Kombat meze innovatív, elasztikus rendszerével forradalmasította a sportmezek kialakítását előbb a labdarúgásban, majd a többi sportágban is.
2016 óta Gosha Rubchinskiy és Marcelo Burlon kollekciói által a Kappa elkezdte megfertőzni az életstílus világát is, és azóta is többször megerősítette ezt a dizájn és a divat felé irányuló trendet, különösen az olyan sportszervezetekkel való együttműködések révén, amelyek nemcsak a praktikumra, hanem a stílusra is nagy hangsúlyt fektetnek.
Forrás: https://www.kecskemetite.hu/